20 Ocak 2012 Cuma

Ders-1 Flash Nedir?

Herşeyden önce birşeye açıklık getirmeliyiz.Flash nedir?Flash kelimesini çok sık duyduğumuz için bir anlam karmaşası vardır.Flash,oyun,video,animasyon,çizim yapımına yarıyan bir görselleştirme yazılımıdır.Görsel başarısı nedeniyle hem tasarımcılar hemde yazılımcılar tarafından aktif olarak kullanılmaktadır.En son sürümü şu an itibari ile Flash Professional CS5 dir.Program ActionScript dilini kullanır.Genel anlamda basit bir dildir.En son sürümü ActionScript 3.0 dır.



Yukarıda ise Flashtan bir görüntü mevcuttur.

9 yorum:

  1. şu veledin yorumu silemiyo muyuz ?
    moral bozucu etken gibi duruyo orda kafayı yicem
    armorgames bunu görse kepenkleri kapatır gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanane lan milletin yazısından işine bak sen

      Sil
  2. Ben sitem için oyun yapmak istiyorum.
    http://www.f1oyun.com/kayu-boya-oyunu.html
    buda kendi yaptığım oyun fakat as2 ile yaptım.
    Ben as3 öğrenmek istiyorum ve blogunuzu gezdim. Flash dersler sıra ile giderken birden derslere son vermişsiniz. Örnek oyun yapım dersleri göremedim. Blogunuzda flash derslere devamedecek misiniz. ?

    YanıtlaSil
  3. Flash derslere devam etmelerine gerek yok burda basit bir biçimde flash oyun yapımı hakkında bilgi verilmiş. Flash oyun yapımını aşama aşama anlatıma gerek yok. elinizin aldında internet var arayıp onuda bulun. anlatım gerçekten çok guzel ve anlaşılır emegıne saglık.

    YanıtlaSil
  4. genclerbana ulasın ateşli geceleriçin 003467854764 ara benı ben arzu

    YanıtlaSil
  5. Olum bi susun konu ile ilgili konuşun

    YanıtlaSil